Friday 17 October 2008

aud ganduri

sufar de haos; mi l-am catalogat ca boala si sunt in plina perioada de simptome.

nu le foarte am cu medicina, dar daca incubatia a tinut 26 ani cred ca ma asteapta o perioada simptomatica absurd de hiperbolizata (poate e invers proportional - versiunea vesela).

cauza? pieterele!
cam asa imi vad eu gandurile...de la cel mai fin nisip, fosta piatra erodata de toata introspectia pusa-i la dizpozitie, pana la everestul (hai sa ne imaginam muntele doar un singur bloc de piatra) gandurilor astea moderne si postmoderne (in fond, ne gandim si la viitor).
de ce pietre(ganduri)? Doh:
1. prin ele iti cunosti, recunosti, inveti (educi, previi) propria existenta - treaba aia cu rocile, perioade istorice and so on... 
2. sunt grele
3. apasa, blocheaza, inhiba, lovesc
4. sunt greu de spart (fara folosirea unor unelte), greu de ocolit (daca cineva se gandeste la "greu de ucis" e ghei :) )
5. (chiar acum vreo 2 m-au oprit din scris, era doar scrum :) )
6. construiesc
8. te  apara
9. ucid
10. sunt reci... inodore (alea care put nu-s pietre ma :) )
11. daca te-au lovit, de obicei te prinzi prea tarziu si cam la fel de des lasa contuzii
12. .... (ma opresc voit aici cu toate ca stiu ca pe cea mai importanta am omis-o)
13. sunt MULTE :), googolplex de multe
, deci haos :efect

solutie? un singur mare gand care sa le contina pe toate /:)
(exemplul muntelui de mai devreme, dar un munte care sa cuprinda cateva planete ;) ) call me an idealist

de ce scriu asta la 4 dimineata? 
pentru ca nu am somn
sau pentru ca-s prea multe
 

No comments: